Prevádzkovateľom www.maydaypizza.sk je spoločnosť Gastro Corner, s.r.o.

Objednávka

Dodacie podmienky

V prípade záujmu o donášku do okrajových častí Bratislavy: Rača, Vajnory, Vrakuňa, Podunajské Biskupice, Karlova Ves, Dubrávka, Lamač a iné, je nutné sa skontaktovať telefonicky s dispečerom - personálom reštaurácie a dohodnúť si podrobné podmienky. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutom čase, dispečer je povinný kontaktovať zákazníka a informovať ho o tejto skutočnosti.

Platba

Pri doručení objednávky alebo pri jej prevzatí na prevádzke MAYDAY Pizza má zákazník možnosť platby nasledujúcimi spôsobmi:

  1. Hotovosťou
  2. Platobnou kartou na prevádzke/platobnou kartou kuriérovi pri prevzatí 

Reklamácie

Reklamácia doručenej objednávky je možná iba v prítomnosti kuriéra Spoločnosti alebo pri osobnom prevzatí v prítomnosti zamestnanca Spoločnosti a je opodstatnená iba v prípadoch, ak:

  1. je nekompletná a teda niektorá časť objednávky chýba;
  2. je zamenená za inú objednávku, ktorú si zákazník neobjednal. V týchto prípadoch je spôsob reklamácie nasledovný:

Podať reklamáciu je možné v priebehu celej doby otvorenej prevádzky na telefónnom čísle 0904 336 866 alebo emailom na info@maydaypizza.sk.

Storno objednávky

Storno objednávky je možné maximálne do 10 min.

Záruka

Sortiment teplej a studenej kuchyne je určený na okamžitú spotrebu. Spoločnosť garantuje kvalitu a čerstvosť maximálne do 30 minút od doručenia/dodania objednávky.